Sunday, March 27, 2011

dorian....oh..durian

http://lh3.ggpht.com/_dT4hJpUlWhg/SjO-JZIimEI/AAAAAAAABIc/Zi0KBTpiEqQ/s1600/Balik%20Pulau%20Durian%20Trip%202009.jpg


sudah tentu korang tau benda ni ape kan hahaha......DURIAN la beb...semua org pasti suka...tapi anak buah aku x suka..dia cakap bucuk hahahaha.....

buah yang di gilai oarang ramai termasuk bini tersayang aku beb hahaha...semlm teringin sangt nk makan.....sudah pasti aku kena mencari benda ni beb...alang2 pi cheras tu..trus lal membeli 2 biji...kasi bedal time tu gak hahahaha

harga durian bleh tahan gak yer.....sekilo rm10...aduyaiii mahai bonar kenapa ni...tunggu la time aku balik kg nnt....mesti free(ingat ada kebun durian ker)

dulu aku takut2 gak nk makan takut kena gastrik balk jer.....sekarang udah bleh mkn hahhahahaha.....tapi makan tu xde la byk(bleh caya ker ni)

No comments:

Post a Comment