Sunday, March 27, 2011

bengang..bengang...

korang pernah tak bengang dengan seseorang...............kali nie aku memang dengan seseorang........memang sakit hati...arggghhhh...aku ni xde la hebat sangat tapi aku perlu latihan lebih lagi untuk membuktikan diri aku boleh....aku tahu aku ni x seberapa bagus( bgs2..haahaha)...banyak pengajaran aku belajar time tu......macam mana nk kawal dalam permainan....emosi..mental perlu kuat...tidak perlu ambil tahu org luar ketika game..aku banyak gak belajar...belajar memerhati jer hahhahaha...banyak teknik-tenik terbaru aku belajar...aku rasa x susah nak buat benda2 camni...hanya la perlu latihan..latihan.....latihan.......maknanya...aku x bleh wat saiz sangat2 la nanti aku x boleh nak lompat beb..anyways..gud game for pentadbiran beb....dia org memang layak untuk menang hehehehe....utk team aku..tahniah2...gud2..korang power

No comments:

Post a Comment