Wednesday, November 17, 2010

Selamat Hari Raya AidilAdha

Allahu Akbar,Allahu Akbar,Allahu Akbar,....alhamdullilah selesai sudah pemyembelihan lembu semlm,terima kasih diucapkan semua penduduk blok 34...fuhh..cam YB la plak hahaha.Kamarudin,Halimah,Azmi,Norhafizah,Nisrina Nabiha,Azlan,Mariam,Azman,Azizan serta Azuan berjaya menumbangkan seekor lembu...ala kita org adik bradik pn bleh wat la haahhaha memang seronok bila dapat berkumpul ni,aku raya haji ni beraya kt KL jer.Ramai gak penduduk 34 turun wat gotong royong kesemua lembu ada 3 ekor jer,tapi dalam ramai penduduk kt situ masih lagi yang berpuak-puan..isk2 pelik la..dah tua pn wat perangai ape la.....arghhh itu aku x pedulik yang penting aku join gotong royong.Yang paling besh anak buah aku Nisrina Nabiha menangis tengok lembu dia kena sembelih ahhahaha..."nape dia potong lembu gegurl"pastu bile ajak pegang lembu menangis"nape busuk lembu tu:..hahahahah lawak btol anak buah aku ni

penduduk kt situ ada wat satu periuk besar sup....pehhhh byk tu..aku rasa skit jer...malas nk byk..padal hal kt umah aku dh bedal nasi himpit byk hahaaha...abah bukan main lg makan...aku tegur agak skit makan..nanti balik umah pening2...sah btol tekaan aku..balik trus minta PCM,aku klu sape yang mkn byk2 sup ni aku tegur memang la sedap tapi kesihatan tu kena jaga.Banyak gak daging kita org dapat...pastu mak agih2 kat sape yang dia kenal wat amal jariah hehehe...giler derr..banyak tu..klu skit xpe la....aku pn nk bwk balik kasi kt kampung skit

tahun nie agak bermakna kita org satu keluarga..kira ni first time tau kita org wat camni...insyaallah next raya haji akan wat lagi.....Selamat Hari Raya AidilAdha semua

No comments:

Post a Comment