Monday, November 15, 2010

2.5 juta berwukuf

Nabi Muhammad S.A.W menyampaikan khutbah terakhir baginda,sambil melaungkan talbaih yang bermaksud "Ya Allah hamba-Mu datang menyahut panggilan-Mu

pemandangan di Arafah bagaikan hamparan putij sejauh 3km,cuba bayangkan aku salah sorang daripada berjalan ramai2 tu...fuhh bangga siot.Aku penah pasang hajat nk pergi ke sana..bila dengar kos nk kesana...pehh mahal siot bukan skit2,aku tgk yang pi ni...hampir 35 tahun wat potongan gaji baru dapat pi la.Pasti sekarang ni..kena amik giliran plak klu nk pi

skang aku dh mula wat potonga gaji kt tabung haji...doakan aku dpt pergi yer.....aku ingat kalau wat potongan dh boleh pergi..rupa-rupanya kita kena daftar dl baru dpt la....aduyai..aku blom daftar lagi la....

salah sorang ahli malbat ada gak pergi sana..camne nk keadaan dia kat sane yer....minta2 la sihat walafiah en kamaruddin...nama dah sebijik dgn bapak aku dah huhuh

No comments:

Post a Comment