Sunday, December 4, 2011

Workaholic

kerja...kerja....kerja...kerja..sabtu ...ahad nk kerja......ada kenduri sedara-mara pn nk kerja.......sakit-sakit pn kerja..aduyai....mesti ada di kalangan kita pernah wat camni kan....

baru-baru ni..terbaring aku kat rumah..sebab demam...nasib bini ada ...dia yang bawak aku pi klinik..klu x...duk terbaring jer la........

demam-demam aku pn aku niat nk pi kerja....masa sakit ni la kita baru tahu nk duduk rumah...hehehehe....

sekarang ...x guna terkejar-kejar sangat duit tu...x kemane pn...kesihatan harus di jaga....zaman bujang dulo2...aku pulun abis..asyik..kerja..kerja......maklum la nk cari duit..banyak-banyak...tapi x kaya-kaya juga

bile la aku nk kaya ni hahahahah...kerja hari-hari....duit x pernah cukup-cukup hehehehe

No comments:

Post a Comment