Wednesday, May 4, 2011

how to create private entry

thanks pada sorang makcik nie yantie ajar benda2 camni...bleh la aku bykkan lepas geram hahahaha......tahu la aku nk wat camne......mcm2 nama aku nk sebut ni hahahaha ganasss demo ni hahahah

meh aku ajar plak....eleyyy...aku copy kt blog dia gak hahahah

so ini step dia

1. copy code di bawah, pergi pada Layout -> Edit HTML -> dan letak dibawah atau di atas

2. Save

3. then pergi website vincentcheung

4. Masukkan secret key kat Key box - ini sebagai password.

5. Pada Plain Text ( kotak warna hijau ) tulis entri seperti biasa ( entri yang nak kita sembunyikan dan hanya boleh dibaca jika dimasukkan password tadi )

6. Klik Encrypt

7. copy code yang terdapat dalam HTML CODE .

8. Pergi kat blog korang, create new entri, (pastikan dalam posisi Edit Html bukan compose ),

9. paste code yang di copy dari tadi.

6. Publish entri seperti biasa.

skang korang boleh try..eheheheh..semuga berjaya klu x berjaya gak..sila panggil budak PTM PPUKM...jgn call usop udah la yer....dia lepak jer sana hahahaha...marah si usop ni plak dgn aku

No comments:

Post a Comment