Tuesday, March 29, 2011

mau beli phone canggih punyerrrrr

0

pehhh canggih punyer....semua orang ada idaman nk telefon bimbit secanggih ini...baru jer td aku tengok pekerja-pekerja cleaner sini nk menjual phone(bleh tahan la)...masyuk gak dia orang ni...phone semua canggih la ni...mesti mahal-mahal ni beb...cecah rm1000 gak ni.....sekarang zaman dah maju phone camni udah banyak kat pasaran la beb

aku guna pakai phone murah..kenapa yer...x mampu ker??? sori la beb bukan x minat tapi aku ni jenis lasak...yg murah pn skrin udah retak hahaha..pastu jenis cuai..suka sangat tinggalkan fon...aku pernah tinggalkan phone kt mesin atm........menangis gak aku beb...sape x sayang phone huuuh....hah amik ko skang amik murah jer.........

keperluan atau kehendak...fikir-fikir la yer.....aku ada phone sebab senang nk call jer..bkn nk amik gambar pn...bukan jenis tayang phone.....aku tgk bdk2 skang ni.......bgs la...canggih phone dia org ni....tapi klu bab mkn hampeh ahhahahaha...sanggup berlapar...anyway..aku suka pakai phone murah2 huuhuhuh

No comments:

Post a Comment