Monday, November 22, 2010

peliks.....debabs

ramai pelik kan tgk perubahan dari aku ni...dl aku memang gemok pastu...aku join dengan budak2 bola....abis kena lanyak....sebab tu la berat badan aku turun mendadak,bleh plak ada org kata aku sakit sebab isap dadah agak-agak la skit....sejak aku berjinak dengan besi-besi ni..badan aku mula bertambah,makan plak sentiasa hehe patut la debab....dulu masa aku kurus aku kena penyakit gastrik terok ni beb,brape kali masuk kecemasan.X tahan punya pasal aku sentiasa makan la ni

Bola sepak sukan yang aku minat...aku stop trus sukan ni...sebab petang-petang aku ada keje malbat sebab tu la aku tukar sukan....trus pegang besi-besi,bola tampar masih lg main walaupn keje malbat aku curik2 nk main hahahaha

cukup smpai tahun ni aku kuat mkn...tahun baru ni aku akan ubah diet aku,lebih kan cardio...joging sama abis & jemir jer la..adik bradik la banyak mengajar psl marathon...tggu2..i will come back.....

tggu tau penampilan saya...wat masa skang ni...kerang tgk aku debab..xpe aku x kisah sebab aku pernah mengalami kutukan tersebut...aku x kisah pn hehe

No comments:

Post a Comment